8 Eylül 2017

ağustos seçmeceleri ♥



Bu hafta yine çıkılacak yollar, gidilecek düğünler, koşuşturulacak işler var...
Kısmen de olsa bloga dönmenin mutluluğundayım ama.
Henüz sizleri okumaya fırsat bulamadım gerçi ama o düzene kavuşmaya da az kaldı :))
İnstagram Ağustos seçmecelerini buraya koyup, mutlu hafta sonları diliyorum size...
Bir kaç gün sonra yeniden görüşmek üzere :)




Biiirrr vaarrmıışşş, biiirrrr yokmuuuuşşş 😢😢 

Teyzesinin kuzusu
Yine başladı hasret günleri
Her seferinde daha da koyuyor bu ayrılık
Ti seni çok özleyecek Arden
Avu da yani abi de...




Paşacımla sabah yürüyüşü yaparsak kedicikler, köpecikler beslenir... 
Sonra da ekmeğimiz itina ile taşınır ❤❤❤ 

Teyzesinin kuzusu
Sayılı günlerimiz kaldı artık
Doyamadan hasretlik başlayacak yine
Tam sıkmalık oldu üstelik :(




Kalimeraaaaa 😘😘😘😘

Midilli / Petra 
Kuzular meler, horozlar öter
Şebo bu çayı da ìçtimi güne hazır demektir
Yemin ediyorum haritaya bakmaktan Midilli haritasını ezberledim
Sınava girsem dağlar kıyıya dik der yıldızlı beşi kaparım :))




Heyyyy komşiiii.... 
Şerefeeeee   ❤❤❤


Midilli / Petra
Akşama kadar nasıl yorulduk anlatamam
Şimdi dinlenme zamanı





Tamam rose iyidir, adamı dinlendirir de...
Biliyorum yanındaki sütlaç çok anlamsız gibi gözüküyor 😂😂😂
Ama bak şimdi bunu bir yiyen pişman bir de yemeyen 👌👌 
Adamlar hazır sütlacı nasıl yapıyorlarsa yemin ediyorum anne sütlacından daha iyi... 
Şarabın yanında bile yediriyor kendisini... 
O kadar yani 💙💙💙


Midilli / Petra
Gece keyfi
Midesiz demeyin sakın
Bugün yemeye doyamadık bu sütlacı 
Hava mis burada 
Üzerimize hafif bir hırka bile aldık
Sohbet muhabbet işte
Yarın yine yoğun bir gün bizi bekliyor





Karşı kıyı Midilli'den size el sallamaya gidiyoruz 👋👋👋 
Siz gezmeye gittiğimizi mi sanmıştınız yoksa 😂😂😂 

Ufak bir kaçamak yine
Yalnız feribota yine ilk biz bindik
Annem sağolsun
Şimdilik hoşçakalın





Bir huzur noktasının keşfinden dolayı mutluyum ☺☺☺

Söke / Güllübahçe
Gelebec
Yeni keşifler güzeldir ♥



Bu sefer Oytun'un kitaplarını ben seçtim. 
Bu yaz boyu Sherlock Holmes serilerine feci takıldı... 
Değişiklik olsun dedim 😉😉 
Bakalım hangilerini beğenip, hangilerine burun kıvıracak 📚📚📚


Kitap alışverişi
Bir anne dile tamamen benim annem gorile ithafen seçildi
Ben de çok merak ediyorum ama
Sonuçlar okuma bitince
Kahve keyfim de tamamdır
İşe dönebilirim artık




Enerjisini sevdiğim insanlar var benim… 
Hiç sebepsiz özlediğim, merak ettiğim… 
Hiç tanımadığım halde ruhumla kocaman sarıldığım insanlar… 
İşte o insanlardan biri de Esra… 
İstisnasız okuduğu her kitaba sulandığım, 
Çocuk kitaplarını bana yeniden sevdiren ve okumama sebep olan Esra ❤❤❤

Bıdı bıdı hallerinin müptelasıyım mesela… 
Her telden çalmaya başladıysa bilin ki kahkahanızda başlamıştır eşgüdümlü olarak… 
Sıcacık, içten…. 
Bir sürü güzel kartımla birlikte okunmayı bekleyen kitaplarımın arasına yeni bir kitap ekleyerek günümü aydınlattı bugün benim. 
Blogunun değil 5, 55. yılını da birlikte kutlayalım inşallah…. 
Seni seviyorum @lokumcocukkutuphanesi 

Nice postların olsun Esra
İyi ki tanımışım seni
Grano'da buluşuruz belki bir gün




Güünaaaayyyddddııııınnnn ❤💙💚💛💜
Bol hareketli, bereketli ve de huzurlu bir hafta diliyoruz size kızlarımla 😃😃😃

Ben bu heykellere bayıldım
Ben gibi
Haydi tempo bir iki...
Ben sadece onları çalıştırıyorum ama
İlk bacak hareketinde tırtlarım ben muhtemelen
Atina
Geziden geriye kalanlar




Bu sıralarda böyle pozlar vermeyi çok seviyor 😃😃 
Hiç fotoğraf çektirmemesinden iyidir deyip idare ediyoruz işte 💕💕💕


Mykonos / Yunanistan
Benim yakışıklı şapşiriğim
Tam çeşit oldu bugünlerde




Patmos sokaklarında analı oğullu pek mi güzeliz ne 🎶🎵🎶🎶


Patmos / Yunanistan
Analı oğullu
Geziden geriye kalanlar
Gemi turu








32 yorum:

  1. Ahtapot hariç tüm fotoğraflara bayıldım, kolay gelsin, iyi gezmeler, iyi düğünler:)

    YanıtlaSil
  2. Ohhh yarasın, sütlaç da şarap da :). Kitaplar çok okunulası duruyor <3. Güzel günlerde oku, okuyun. Neşeniz daim olsun, öpüyorum <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni öpüyorum ♥
      Hem de en kocamanından :)

      Sil
  3. Hemde çok pek güzelsiniz analı oğullu :)))
    Yazılarını özlemişim beeeee.
    Haydi az kaldı beklemedeyim.
    Öperim çok iyi haftasonları. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Ben de sizlerle birlikte yazmayı özlemişim

      Sil
  4. Tine mi güzelsiniz, yine mi çiçek :*

    YanıtlaSil
  5. Mutlu bir tatil olmuş. Fotoğraflar öyle söylüyor. Sevgi, özlem, vefa, huzur, temennilerin bol olduğu bir yazı olmuş.

    Güzel günlerin devamı dileklerimle, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden de kucak dolusu sevgiler ♥
      Çok teşekkür ediyorum

      Sil
  6. Sütlaçın yanına hep çay almışımdır ama hiç şarapla denemediydim :)

    YanıtlaSil
  7. ohh sd kart kultulmuş fotolar geldi, hepsi harika, ne güzel bi tatil olmuş bayıldım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sd kart evet kurtuldu ama bak daha ne fotolar gelecek onlardan daha ;)

      Sil
  8. Harika fotoğraflar.. :))İnstagramsız duramıyoruz ama bloğun yeri hep ayrı değil mi :)

    YanıtlaSil
  9. Anlaşılan çok güzel bir gezi olmuş. Senin adına sevindim. Yunanistan'ı ben de görmeyi çok istiyorum. Bu yaz geçti, seneye artık. Detaylı bir Yunanistan yazısı gelir mi ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylı bir yazı inşallah gelecek Şulecim.. Fotoğrafları ayarlamak biraz zaman alacak sadece.
      İnşallah seneye gidersin sen de ;)

      Sil
  10. O ahtapotu yemedigini varsayiyor, saraba eslik ediyor, pasalari cok opuyorum. Ardeni isirsana yerime:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaaaa ama yidim çıtır çıtır :))
      Arden efendi bir bulsam kemiririm de gitti paşa işte, ancak seneye :(

      Sil
  11. Şey, o gerçekten bir ahtopot mu? Vay canına! Tadı nasıldı peki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarif edemem belki ama, gayet güzeldi İrem...
      Hafif sert ama sadece bunu söyleyebilirim

      Sil
  12. Bu yaz iyi gezdin ama Şebo maşallah. İyi enerji topladın kışı rahat geçireceksin inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzıma ağzıma kürekle vuracaksın ama bana da hiç gezmişim gibi gelmedi iyi mi??? Şu anda yeniden tatile ihtiyacım var gibi geliyor..

      Sil
  13. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You too Jacqueline ...
      I will visit you. As soon as possible...

      Sil
  14. Oh ne güzel eğlenilmiş. Fotoğraflar şahane yine.

    YanıtlaSil
  15. O pozlar,kitaplar,mehtap,balık,Yunanistan Ve o tombul biblolar hepsi birbirnden güzel anılar biriktirmişsin bacım..
    Tepe tepe kullanda şu bebişi de mıncık mıncık sevme sogutacaksın çocuğu kendinden.
    O bir delikenlı abisi gibi,zorlama artık karizmalarını çizdirme yakışıklı erkeklerin tamam mı...
    Bu arada yediklerin-içtiklerinde afiyet olsun,tekrarı demeliyim yine,duamı etmesem rahat edemem.
    Bacınla-ailenle mutlu anların hem bol hemde tekrarı bol olsun.
    Allah bana da nasip etsin inşallah,en kısa zaman da...A M İ N....
    Öpüldünüz kuzular ve anneleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sevme şeklim mıncık mıncık be merihim. Hatta bazen çok kanım kaynadığında ısırmak en güzel sevme belirtim ahahaaaa :))) Senin de omuzundan ısırık alabilirim mesela :)))
      Amin canım benim, senin de hasretciklerin bitsin artık...

      Sil
  16. Evet analı oğullu pek güzelsiniz, öpüyorum...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)